دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود ار پرشين گيگ

GreenBrowser یک مرورگر بسیار سبک و جایگزین مناسب برای اینترنت اکسپلورر می باشد. شما با نصب این مرورگر می توانید از قابلیت های بیشمار آن مانند امکان جستجو , تولبار خارجی , دانلود منیجر , استفاده از اسکین , مدیریت صفحات , استفاده از پلاگین ها , استفاده از کلید های میانبر تغییر رنگ زمینه صفحات و … استفاده کنید. این مرورگر سبک سرعت قابل توجهی در بارگذاری صفحات وب دارد و اکثر قابلیت های مرورگر هایی چون اپرا و فایرفاکس را دارا می باشد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

FeedDemon نرم افزاری است كه با استفاده از استانداردهای RSS و Atom و با پشتیبانی از زبان XML به اطلاعات جدید وب سایت ها دست یافته و آنها را به آسانی و به سرعت استخراج و به نمایش میگذارد! بی شك این نرم افزار بیشترین كاربرد را در میان كاربرانی كه از خطوط كم سرعت اینترنتی استفاده می كنند داشته و برای اكثر ایرانیان و كشورهای مشابه واقعاً غنیمت است. شما می توانید آدرس وب سایت های مورد علاقه خود را كه از پروتكل های فوق پشتیبانی میكنند، را در گروه های مختلف موضوعی به صورت تفكیك شده لیست كرده و همزمان با ورود به اینترنت به كلیه اطلاعات جدید آن ها دسترسی پیدا كنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

uToolbox ColorPicker Tool نرم افزاری رایگان و مفید جهت انتخاب رنگ از هر نقطه بر روی صفحه نمایش/رومیزی است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا کد HTML و RGB رنگ انتخاب کرده را بدست بیاورید .(قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز)



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Absolute Color Picker نرم افزاری رایگان برای مدیران و طراحان وب می باشد . Absolute Color Picker نرم افزاری ساده است که به شما اجازه می دهد تا با مدل رنگ های مختلف رنگ خود را انتخاب کرده و کد HTML آن را بدست بیاورید . این نرم افزار قابل اجرا بر روی ویندوز های 95, 98, NT 4.x, 2000, 2003, XP می باشد .

از ویژگی های این نرم افزار :

- حافظه انتخاب رنگ تا ۱۲ نوع

- انتخاب رنگ از صفحه نمایش به طور مستقیم

- تبدیل رنگ به کد HTML و بالاعکس

- و ...



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار SmartWhois این امکان را به شما می دهد که از طریق آی پی یا آدرس اینترنتی تمام اطلاعات مربوط به آن آی پی یا آدرس اینترنتی از جمله مکان ، مدير عامل ، شماره پشتيباني ، كشور و ... را بدست آوريد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار LogMeIn Hamachi سرویسی از شبکه شخصي مجازی است که به راحتی در چند دقیقه متصل شده و دسترسی به شبکه های کسب و کار شما را از راه دور و از هر جایی که به اینترنت متصل باشید را مقدور می سازد . 

این نرم افزار ساده،ایمن ومقرون به صرفه است.

مزایای استفاده از LOGMEIN Hamachi:

دسترسي به فايل ها و درايوهاي شبكه

كارايي بدون نياز به تنظيم فايروال يا روتر

قابليت رمزگذاري و ...

 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

Ad Muncher یک نرم افزار سیستمی فوق العاده کاربردی است که توسط آن قادر خواهید بود تا اقدام به حذف آگهی ها ، popup ها و دیگر چیزهای مزاحم  از تمام مرورگرهای محبوب، و همچنین بسیاری از بنر های نمایشی ،برنامه های تولید پنجره مانند ICQ، اپرا، PalTalk، iMesh، Bearshare ، کلوب و… .در کمتر از یک دقیقه بر روی اکثر اتصالات، Muncher و… تمامی تبلیغات به طور پیش فرض پیکربندی می شوند.برای مقابله با انواع آگهی های مزاحم، با تظنیمات فوق العاده آسان در این پکیج جای داده شده است.

 

روش کرک :

فایل Patch موجود در پوشه ی کرک را اجرا نموده و آیکون نرم افزار را به آن آدرس دهی نمایید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

DreamMail یکی از بهترین نرم افزارهای سرویس گیرنده ایمیل است. این برنامه جهت کنترل چند اکانت ایمیل و کاربر ایمیل طرحی شده است. پروتکل های مورد پشتیبانی مشمول SMTP, eSMTP, POP 3، هات میل و یاهو هستند.با این نرم افزار قادر به وارد شدن از راه دور (بدون رفتن به سایت) به اکانت ایمیل تان، بررسی محتویات ایمیل تان،  پیش نمایش انها و حتی حذف انها هستید. شما همچنین می توانید ایمیل های اسپم را به طور کارامدی بوسیله استفاده از لیست سیاه و لیست سفید جدا کنید



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker ابزار قدرتمند فلش جهت ساخت فلش های ابتدای سایت، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. تنظیم نوشته کاملاً قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و ... بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Aleosoft می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker:
- ارتفاع، عرض و قاب فیلم فلش سفارشی
- توانایی اضافه کردن حاشیه به فلش سینمایی
- امکان اضافه کردن پیش لودر
- قابلیت اضافه کردن فایل صوتی WAV و MP3 برای صدای پشت زمینه
- قابلیت اضافه کردن چندین صفحه یا فلش سینمایی به پیش زمینه
- امکان نمایش نوار بارگذاری فلش در صفحات وب
- امکان انتخاب عکس پشت زمینه و پشت زمینه های آماده با افکت های قابل تنظیم
- نمایش نوشته به صورت ثابت و یا افکت های زیبا و متحرک با امکان تنظیم زمان نمایش
- لینک کردن نوشته مورد نظر یا کل بنر به آدرس سایت مورد نظر
- باز کردن یک صفحه وب بعد از پایان نمایش فلش یا هنگام کلیک بر روی آن
- خروجی به صورت فایل فلش SWF، عکس متحرک GIF و یا فایل ویدئویی AVI
- قابلیت تولید کد HTML برای نمایش فایل فلش بر روی صفحه وب
- بدون نیاز به نصب و حجم بسیار کم
- استفاده آسان و کاربرپسند
- و ...

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

123 Flash Banner  نرم افزاری است که ساخت بنر فلش را انجام می دهد. اگر با نرم افزار هایی مانند Flash یا SwishMax آشنایی ندارید، همچنین می خواهید یک بنر فلش حرفه ای را خود طراحی کنید، دیگر نیاز به یادگیری آن ها ندارید. با این نرم افزار تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند. 123 Flash Banner یک وسیله تبلیغ دیجیتالی مدرن با مزایای بسیار در مقایسه با بنر های گرافیکی معمولی مانند GIF یا JPG است. فقط یکی از قالب های بنر را انتخاب کرده و از توضیحات پیروی کنید. بعد از طی کردن مراحل معدود بنر شما ساخته می شود. شما می توانید به سادگی متن را وارد کنید، رنگ زمینه و عکس را برای هر صفحه جداگانه قرار دهید، چندین پاراگراف متنی اضافه کنید و فونت های مختلف، سبک، موقعیت و افکت انیمیشنی مختلف برای هر پاراگراف قرار دهید. وقتی بنر و ساخت درونی آن کامل شد آن را در فورمت Adobe Flash movie ،GIF image ،GIF image از طریق نشر Wizard خارج کنید. پس از ذخیره آن را در Host خود قرار دهید. با این نرم افزار قادرید چشم های بیشتری را به سایتتان جلب کنید. 

 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

 

A73 Piano Station نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی مجازی تبدیل خواهد کرد به طوری که شما می توانید با فشردن کیبورد صدای پیانو را در بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً حرفه ای است. همچنین آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار را می توانید با فرمت MP3 ذخیره کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم می تواند یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان بین سنین 7 و 12 باشد و هم می تواند مورد استفاده ی آهنگسازان حرفه ای قرار گیرد تا در هنگام سفر ایده های خود را با استفاده از آن پیاده سازی کرده و آن ها را تست نمایند.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

Dropbox یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اشتراک گذاری اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنها بصورت آنلاین می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی کنید. کافیست شما وارد سایت برنامه شوید و یک اکانت برای خود ثبت کنید و  از ۲ گیگابایت فضای رایگان آن بهره مند شوید و سپس این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلود کده 

دانلود از پیکو فایل

 

 

با استفاده از نرم افزار Connectify Pro قادر خواهید بود تا اینترنتی را که بر روی لپ تاپ که ویندوز سون نیز بر روی آن نصب شده است را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد